September 23, 2012

Paper Issues: Tag, You're It!

Η σημερινή μου δημιουργία είναι για τον διαγωνισμό του blog Paper Issues στον οποίο θα κερδίσω (ναι, θέλω να είμαι αισιόδοξη :) ένα φανταστικό eBosser Craftwell. Ο κανόνας είναι ένας και πολύ απλός: μπορείς να φτιάξεις οτιδήποτε θέλεις, αρκεί να περιλαμβάνει μία ετικέτα.
Έτσι, ψάχνοντας για ιδέες σε διάφορα κουτιά, στα οποία φυλάω ό,τι μπορείτε να φανταστήτε (ως γνωστόν δεν πετάω τίποτα), βρήκα αυτή την ετικέτα (13x8εκ.)από κάποιο ρούχο που είχα αγοράσει. Και επειδή έχει την τρύπα στη μέση, σκέφτηκα να την μεταποιήσω σε κρεμαστό πόρτας, ή μάλλον ντουλαπιού όπως τελικά προέκυψε...
Hello crafty friends! Today's project is for Paper Issues' s competition 'Tag, You're It!'. The rule is simple: tags, tags, tags!
So, I went to my treasure boxes and guess what I found: a tag! With a hole in it! The tag is 5'x3' and I think it came from a dress, don't remember exactly, but who cares? It is the perfect tag for the project I had in mind: a door hanging, or rather cabinet as finally revealed ...


  Στη συνέχεια, διάλεξα αυτό το χαριτωμένο σετάκι τσαγιού από τα χαρτονένια αποθέματά μου και...
Then I chose this cute 'Tea Mini Chipboard Set' of Maya Road...


 ...αυτό το καταπληκτικό χαρτί 'Romance Novel' της Prima και ξεκίνησα την κατασκευή μου.
The paper I used is from the collection 'Romance Novel' of Prima (this line is amazing)!



 Αφού  κόλλησα το χαρτί στο σετ τσαγιού και στην άσπρη μεριά της ετικέτας, πέρασα όλες τις άκρες περιμετρικά με μελάνι 'Vintage Photo'.
First I attached the chipboard to the paper and then I distressed it with 'vintage photo' ink.

 Μετά, ταίριαξα όλα τα στοιχεία μου πάνω στην ετικέτα και ιδού το αποτέλεσμα: ένα κρεμαστό για το ντουλάπι μου που φυλάω το πραγματικό σετ τσαγιού μου!
After some rearrangements of the elements to the tag, I finally found the right position for everything and...voila: a  hanging for my cabinet where I keep my real tea set!




Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα μου! ...και να κερδίσω το 'θαυματουργό' μηχάνημα :)
I hope you like my idea! ...and I hope I'll win this 'magical' machine :)

2 comments :

  1. hey love this if i sent you some money any chance you could sent me a template on these???

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to drop by and leave me a comment. I appreciate it so much :*